W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

ul. Krakowskie Przedmieście 5
00-068 Warszawa
tel. (22) 320-02-00

www.asp.waw.pl

NIP: 525-000-86-66
REGON: 000-27-57-77

DPZP-ZP.26.1.2022/PB

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Utrzymanie Porządku - usługi świadczone w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy DPZP-ZP.26.1.2022/PB
Zamawiający Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
Tryb zamówienia ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia --------
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
rozstrzygnięcie

W wyniku badania i oceny ofert jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:

AGNUS Agnieszka Szustak
ul. Białostocka 9, 03-741 Warszawa
REGON 140464627, NIP 6482049509

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania porządku w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
  2. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu własnego sprzętu oraz zapewni środki czystości i higieny niezbędne do realizacji usługi.

    Lp. Adres powierzchnia (m2) Liczba osób/godziny wykonywania usługi
    1. ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39 6 631,50
    • 3 osoby w godz.6:00 – 10:00 
    • 1 osoba w godz. 6:00 – 15:00*
    2. ul. Myśliwiecka 8 5 355,78
    • 2 osoby w godz. 6:00 – 10:00 
    • 1 osoba w godz. 6:00 – 14:00* 
    • 1 osoba w godz. 14:00 – 18:00 
    3. ul. Spokojna 15 2 317,40
    • 1 osoba w godz. 6:30 – 10:30
    • 1 osoba w godz. 6:30 – 12:30*

    ogółem:

    14 304,68  
    *tzw. dyżurny serwis dzienny

  3. Prace realizowane będą w dni robocze, przy czym za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.
  4. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy PZP, wymaga by osoby realizujące czynności objęte zakresem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. 2020 poz. 1320).
  5. Wykonawca wśród osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę uwzględni przynajmniej 30% osób niepełnosprawnych.
  6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymagane jest odbycie wizji lokalnej w każdym z obiektów ASP.
  7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
  8. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 2 do SWZ – istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
  9. Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia:
    - 90910000-9 Usługi sprzątania
    - 90919300-5 Usługi sprzątania szkół
  10.  Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 2022/BZP 00056414/01
  11. Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 2022/BZP 00061061 (dot. ZMIAN wprowadzonych 17 lutego 2022 r.)

=============================================

Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć
865 347,97 zł NETTO tj. 1 064 378,00 zł BRUTTO

=============================================

  1. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
  2. Specyfikacja Warunków Zamówienia
  3. SWZ Utrzymanie Porządku - ASP zał. nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia
  4. Specyfikacja Warunków Zamówienia Utrzymanie Porządku - ASP zał. nr 2 Istotne Postanowienia Umowne
  5. Specyfikacja Warunków Zamówienia Utrzymanie Porządku - ASP zał. nr 3 Oświadczenie
  6. Specyfikacja Warunków Zamówienia Utrzymanie Porządku - ASP zał. nr 4 formularz ofertowy 
  7. ZMIANA terminu składania ofert
  8. 2022-02-24_zestawienie_ofert_UTRZYMANIE_PORZADKU
  9. Wybór OFERTY

 

Powiadom znajomego