a:41:{s:4:"name";s:20:"DPZP-ZP.26.1.2022/PB";s:4:"lang";s:2:"pl";s:8:"position";i:1;s:7:"listing";s:3:"yes";s:15:"entityProviding";N;s:9:"createdBy";s:11:"Piotr Budek";s:11:"createdDate";s:10:"2022-02-14";s:18:"responsibleContent";s:11:"Piotr Budek";s:10:"accessible";s:14:"in_preparation";s:14:"seoDescription";N;s:11:"seoKeywords";N;s:9:"seoRobots";s:3:"yes";s:9:"startShow";N;s:13:"startShowTime";N;s:8:"stopShow";N;s:12:"stopShowTime";N;s:8:"moveDate";N;s:8:"moveTime";N;s:10:"moveParent";N;s:7:"content";s:7293:"
  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania porządku w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
  2. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu własnego sprzętu oraz zapewni środki czystości i higieny niezbędne do realizacji usługi.

    Lp. Adres powierzchnia (m2) Liczba osób/godziny wykonywania usługi
    1. ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39 6 631,50
    • 3 osoby w godz.6:00 – 10:00 
    • 1 osoba w godz. 6:00 – 15:00*
    2. ul. Myśliwiecka 8 5 355,78
    • 2 osoby w godz. 6:00 – 10:00 
    • 1 osoba w godz. 6:00 – 14:00* 
    • 1 osoba w godz. 14:00 – 18:00 
    3. ul. Spokojna 15 2 317,40
    • 1 osoba w godz. 6:30 – 10:30
    • 1 osoba w godz. 6:30 – 12:30*

    ogółem:

    14 304,68  
    *tzw. dyżurny serwis dzienny

  3. Prace realizowane będą w dni robocze, przy czym za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.
  4. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy PZP, wymaga by osoby realizujące czynności objęte zakresem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. 2020 poz. 1320).
  5. Wykonawca wśród osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę uwzględni przynajmniej 30% osób niepełnosprawnych.
  6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymagane jest odbycie wizji lokalnej w każdym z obiektów ASP.
  7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
  8. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 2 do SWZ – istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
  9. Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia:
    - 90910000-9 Usługi sprzątania
    - 90919300-5 Usługi sprzątania szkół
  10.  Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: >>2022/BZP 00099999/09<<

=============================================

  1. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
  2. Specyfikacja Warunków Zamówienia
  3. SWZ Utrzymanie Porządku - ASP zał. nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia
  4. Specyfikacja Warunków Zamówienia Utrzymanie Porządku - ASP zał. nr 2 Istotne Postanowienia Umowne
  5. Specyfikacja Warunków Zamówienia Utrzymanie Porządku - ASP zał. nr 3 Oświadczenie
  6. Specyfikacja Warunków Zamówienia Utrzymanie Porządku - ASP zał. nr 4 formularz ofertowy 

 

";s:7:"archive";s:2:"no";s:20:"moveDeleteCategories";N;s:14:"moveDeleteNews";N;s:3:"www";N;s:7:"wwwOpen";N;s:7:"addDate";s:19:"2022-02-14 11:31:49";s:8:"editDate";s:19:"2022-02-14 11:31:48";s:6:"editBy";s:4:"1016";s:10:"editorName";s:6:"Piotr ";s:13:"editorSurname";s:5:"Budek";s:4:"tags";N;s:7:"banners";N;s:9:"important";N;s:9:"frontpage";a:2:{s:16:"contentFrontpage";s:0:"";s:8:"position";s:0:"";}s:3:"rss";N;s:12:"recruitments";a:10:{s:8:"position";s:0:"";s:9:"workplace";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:5:"place";s:0:"";s:9:"completed";s:1:"0";s:13:"completedType";s:1:"0";s:7:"persons";a:1:{i:1;a:2:{s:4:"name";s:0:"";s:4:"home";s:0:"";}}s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:7:"notices";a:5:{s:8:"signcase";s:0:"";s:10:"lettersign";s:0:"";s:7:"type_id";s:2:"-1";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:10:"expiration";s:0:"";}s:7:"tenders";a:13:{s:6:"access";s:1:"1";s:12:"procedure_id";i:1;s:11:"contracting";s:36:"Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie";s:5:"order";s:91:"Utrzymanie Porządku - usługi świadczone w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie";s:7:"orderNo";s:20:"DPZP-ZP.26.1.2022/PB";s:8:"value_id";i:7;s:5:"value";N;s:7:"kind_id";i:1;s:8:"deadline";s:10:"2022-02-22";s:12:"deadlineTime";s:8:"12:00:00";s:5:"place";s:150:"za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu";s:8:"canceled";i:0;s:6:"result";N;}s:11:"resolutions";a:14:{s:12:"resolutionNo";s:0:"";s:17:"resolutionCreator";s:2:"-1";s:14:"resolutionDate";s:0:"";s:13:"regardingType";s:2:"-1";s:19:"regardingChangeYear";a:1:{i:1;s:2:"-1";}s:15:"regardingChange";a:1:{i:1;s:2:"-1";}s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"basedOn";s:0:"";s:18:"voivodshipsJournal";s:2:"-1";s:13:"voivodship_id";s:2:"-1";s:20:"voivodshipsJournalNo";s:0:"";s:15:"voivodshipsDate";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:10:"ordinances";a:9:{s:11:"ordinanceNo";s:0:"";s:16:"ordinanceCreator";s:0:"";s:13:"ordinanceDate";s:0:"";s:9:"topicType";s:2:"-1";s:19:"ordinanceChangeYear";a:1:{i:1;s:2:"-1";}s:20:"topicOrdinanceChange";a:1:{i:1;s:2:"-1";}s:5:"topic";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:11:"attachments";a:1:{s:6:"access";s:1:"1";}}